Muligheder for hjemmet

Når den glade fotograf fra Odense Skolefoto er på besøg, vil der blive taget 6 unikke portrætter af hver elev, når forældrene bestiller billeder. De 3 af optagelserne vil være halvfigurs og de øvrige 3 traditionelle portrætter.

Billederne kan enten bestilles ved afkrydsning af bestillingstalon, eller i vores webbutik.

I vores webbutik tilbydes hjemmene en meget bred vifte af gode bestillingsmuligheder. Man kan vælge mellem en række prisfordelagtige standard-fotopakker hvis det skal være nemt, eller man kan designe sin egen personligt opbyggede fotopakke. Billederne kan også købes i tonerbaseret hæfteform, eller som downloadning af digitale filer. Man kan altid gratis downloade et portrætbillede i lille str. til brug på de Sociale Medier.

I vil se alle portrætoptagelser fritlagte i vores webbutik, således at I her selv vælger hvilken af vores 75 forskellige baggrunde som skal anvendes.

Hos Odense Skolefoto har du også mulighed for at få lavet søskendefotografering, hvis børnene går på samme skole. Kontoret skal give tilladelse til søskendefotograferingen og billederne tages efter aftale med fotografen, typisk i frikvarterer eller ved omfotografering. Dato for dette ses ved log-in i vores webshop.