Om Os

Vi er Odense Skolefoto

Vores mål er, at forældre og skole skal opleve skolefoto, som tidssvarende. Det vil sige, at man skal kunne se en forskel i at lade sit barn fotografere af vores dygtige professionelle fotografer. Som det eneste firma i Danmark bruger vi greenscreen-teknologien.

– Og hvad er så det

Her bliver portrætbilledet fritlagt og giver hjemmene mulighed for at vælge
mellem et hav af flotte baggrunde. Det kræver blot, at man selv er aktiv som online-bruger. Vælger man ikke selv baggrund, klarer vi dette, så man altid modtager harmoniske portrætter. Er jeres skole tilmeldt “grøn flags” ordningen, får I med Odense Skolefoto en samarbejdspartner, der er tunet ind på præmisserne for at kunne hjælpe jer her. Du kan med god samvittighed bestille printede billeder, for vores produktion belaster ikke vores miljø.

Tag med Odense Skolefoto ind i vores nye univers af muligheder.

Odense Skolefoto har gennem mere end 60 år været et af de førende skolefotofirmaer i Danmark. Elever og ansatte på Skoler, Gymnasier og Institutioner i hele landet har gennem årene haft besøg af vores dedikerede fotografer.

Vores fokuspunkt har altid været på billedkvaliteten, for vi ligger en ære i at denne altid er 100% i orden. Teknologisk set er vi efter indførelsen af Green Screen teknologien, hvor elevportrætterne fritlægges således at forbrugeren selv vælger baggrund i vores webbutik, et stort skridt foran feltet.

Naturligvis passer vi også på miljøet Vores billedprinter sender ikke forurenende kemi
ud i naturen. Ligesom alle forbrugsmaterialer, der udgår fra vores produktion, sendes til kontrolleret genbrug.

Vi vil gerne støtte op omrking ”grøn-flag” skolerne og byder skolerne velkommen til at bruge os som sparringspartner i eventuelle projekter.